Prawo reklamy i promocji
Prawnicy Kancelarii z powodzeniem świadczą kompleksowe usługi prawne w zakresie tzw. reklamy Above-the-Line (ATL) oraz Below-the-Line (BTL) dla polskich i zagranicznych reklamodawców, domów mediowych, agencji reklamowych, brokerów baz danych i innych zleceniobiorców usług reklamowych.
Kancelaria oferuje m.in.:
- sporządzanie kompleksowych opinii prawnych i wyjaśnień w zakresie podejmowanych działań marketingowych,
- ocenę założeń i monitoring akcji reklamowych,
- opracowywanie oraz negocjowanie ramowych i wykonawczych umów o obsługę kampanii reklamowych.
Nasze doradztwo prawne uwzględnia wszystkie aspekty prowadzenia działalności marketingowej, w tym przepisy:
- ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
- przepisy dotyczące różnych postaci promocji sprzedaży (sprzedaż premiowa, loterie promocyjne, konkursy, promocje cenowe, próbki, upominki),
- wykorzystywanie w akcjach marketingowych dóbr niematerialnych chronionych prawami własności intelektualnej.